sobota, 11 czerwca 2016

Zawsze jest wena?

Czasem ludzie myślą,że jesteśmy zwykłymi maszynami do pisania,że nie mamy życia prywatnego. Tak właśnie czasem ludzie nas postrzegają. Chociaż mam nadzieję,że mało jest takich przypadków. W tym poście chciałam wam troszkę pokazać jak jest z pisaniem na bloga. Każdy ma lepsze i gorsze dni. Gdy następują te gorsze brakuje nam motywacji,energii i zapału do pracy. Wtedy też przestajemy myśleć pozytywnie. Chciałabym dodawać wam wpisy jak najczęściej,lecz zdarza się tak,że otwieram mojego bloga, zabieram się do pisania,i rozpoczynają się pustki w głowie. Nie mam pomysłu co wam napisać,co zrobić ,aby wam się spodobało. Dlatego nie zawsze jest tak jakbym chciała,ale uwierzcie,że staram się jak tylko mogę. Mam nadzieję,że nie czytacie moich wpisów z przymusu,a dla przyjemności. Podobnie jest ze zdjęciami,nie zawsze mam ochotę,aby patrzeć z zadowoleniem w obiektyw aparatu,nie zawsze zdjęcia wychodzą idealnie,czasem lepiej,czasem gorzej,ale gdzieś w środku czuję,że z sesji na sesje jest coraz lepiej. Blogerzy jak i inni ludzie pracujący w internecie nie mają zawsze łatwo,ponieważ muszą mieć pomysł na to co robią, i na to,żeby czytelnikom się podobało.
PS Dziś wyjątkowy dzień,dokładniej urodzinki najważniejszej osoby w moim życiu,a mianowicie mojej mamusi! Spełnienia marzeń mamo! <3













15 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia :*
    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się, nie jesteśmy maszynami do pisania. Nikt nie jest robotem i prędzej czy później nie wyrobi pod natłokiem obowiązków. Super napisane.
    Życz mamie wszystkiego Najlepszego ode mnie!

    Zapraszam -> hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. U mnie ostatnio właśnie gorsze dni dlatego dziękuję za odwiedziny i twój komentarz. pozdrawiam i będę wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńko! taka niewinna haha :D ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha chyba tylko na zdjęciach 😂 dzięki 😘

      Usuń
  5. kurcze z wena to jest roznie , nie mniej jednak , trzeba to jednak czasem przeczekac zeby jakis pierdol nie nawalic :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zdjęcia . Obserwuję

    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na zdjęcia :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń