czwartek, 18 sierpnia 2016

Wrocław 2016!

Hejka! Traktuję tego bloga trochę jak taki pamiętnik,wiec czemu by nie napisać o właśnie tym weekendzie! W piątek 12.08 wyruszyliśmy w paru godzinną podróż, dla mnie to sama frajda,ponieważ uwielbiam jeździć samochodem.
Po kilku przejechanych godzinach dojechaliśmy do celu! Nie mieszkaliśmy w samym Wrocławiu, gdyż troszeczkę za późno się zabraliśmy za rezerwowanie i mało co było wolne,więc przebywaliśmy w miejscowości Jugowice,powiem Wam,że ja kiedyś dużo przebywałam we Włoszech, i właśnie w Jugowicach poczułam się jakbym była w San Pietro,coś pięknego... kręte,wąskie uliczki, dużo zakrętów i góry na wyciągnięcie ręki.
Ta miejscowość jest idealna do wewnętrznego odpoczynku, jest pięknie!
Obok było równie piękne miasto Jedlina Zdrój,okazało się, że tutaj mój tata miał rodzinę,więc super ,że udało mu się zobaczyć to miastu po tylu latach!
W Wałbrzychu zwiedziliśmy piękny zamek Książ, w nim śliczne antyki,lecz powiem szczerze, że zwiedzanie zamków nie jest dla mnie, jakoś mnie to nie "pociąga, za to mój tata był zachwycony.
Nie odbyło by się bez pojechania Świdnicy! Tutaj rodzinę ma moja mama ,także odwiedziliśmy ich i było bardzo miło! Miasto samo w sobie jest cudowne, dużo żydowskich domów,piękny rynek,który cieszy oczy.
Wybraliśmy się również nad Jezioro Bystrzyckie,szczerze mówiąc czułam się jak nad morzem,fajne knajpy na plaży ,leżaki ,hamaki...
Był bardzo ciekawy most ,który się mocno ruszał co dla mnie było czymś super,ponieważ kocham takie "ekstremalne " rzeczy, most zaprowadził nas na drugą stronę gdzie wybraliśmy się na taras widokowy,chyba żaden aparat nie opiszę tego pięknego widoku,jezioro,a tuż obok niego góry!
Oprócz zwiedzania siedzieliśmy z rodzicami i znajomymi obok domu i robiliśmy grille haha :D
Na upartego nie trzeba by z domu wychodzić ,aby doświadczyć pięknego widoku, obok niego był też piękny most, na którym jeździły kolejki,oczywiście nie mogło się odbyć bez wdrapania na nią,z moim bratem weszliśmy na górę i pocykalismy fotek.
Było mega, i strasznie mi szkoda,że już wróciliśmy. Jednak wszystko co piękne się kiedyś kończy, prawda?
Będę super wspominać te parę dni! Dziękuję wszystkim za extra wakacje. <3

tutaj mieliśmy nasz domek :)























17 komentarzy:

  1. Świetna zdjecia! Wrocław to jedno z piękniejszych miast w Polsce, sama miałam okazje je odwiedzic! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super widoki !! :) Uwielbiam Wrocław, choć jest tak daaaleko od mnie :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))
    http://true-life-from-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław to piękne miasto i jedno z których uwielbiam ! Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko :*


    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia wpis również bardzo fajny :) sama też uwielbiam Wrocław ! pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam we Wrocławiu 2 razy i wiem, że na pewno tam wrócę ponieważ to piękne miasto :) Rynek super :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super!
    Zazdroszczę!
    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lekko się Ciebie czyta.Fajnie wszystko opisujesz i dodajesz fajne zdjęcia (:

    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń