środa, 31 stycznia 2018

Zacznijmy od nowa!

Hejka kochani!
Skąd moja nieobecność?
Pewnie zastanawiacie się co ja tutaj robię. Szczerze mówiąc to sama zadaję sobie to pytanie. Nie było mnie tutaj bardzo dawno, pewnie teraz pojawia się pytanie ,dlaczego? Straciłam wenę do pisania postów , kiedyś przychodziło mi to z łatwością , nagle jakby coś pękło i miałam barierę, nie byłam w stanie napisać nic sensownego. Podobnie było ze zdjęciami, nie potrafiłam stanąć przed obiektywem aparatu i zapozować , żeby to jakoś wyglądało. Sama nie wiem dlaczego. Stąd też moja długa nieobecność na tym blogu.
Dlaczego postanowiłam wrócić?
To jest sprawa tak samo tajemnicza jak to, że przestałam prowadzić bloga.
  Pewnie słyszeliście o aplikacji „sarahah” , jest to coś typu nasz stary ask.fm ,można całkowicie anonimowo napisać wiadomość , na którą my nie możemy odpowiedzieć, jedynie możemy zrobić screena i wrzucić na snapa czy instagrama , ale do rzeczy, dostałam tam już jakiś czas temu kilka wiadomości, żebym wróciła na bloga, że bardzo dobrze mi to wychodziło. Powiem szczerze , że zdziwiło mnie to bo nie sądziłam , że komukolwiek przypadło to gustu to co robiłam. Dało mi to trochę do myślenia, nawet już napisałam jakieś wstępne posty, jednakże po chwili przemyśleń stwierdziłam , że to już nie dla mnie, lecz teraz gdy minęło kolejne parę miesięcy zastanawiam się, że to może jednak ma sens? Może warto spróbować? Jeśli nie uda mi się to trudno, jak nie zaryzykuje to nigdy się nie dowiem.
Nie obiecuję ,że zostanę tutaj na dłużej ale bardzo mocno się postaram, żeby jednak tak było. :D

Co było jak mnie nie było?

W tym przypadku moje życie zmieniło się naprawdę bardzo dużo. Zmieniłam się pod względem charakteru jak i wyglądu. Inaczej patrzę na różne sprawy, zmieniło się moje myślenie, wiadomo, jestem coraz starsza i w inny sposób spostrzegam codzienność. Każdy dzień uczy nas czegoś nowego, uczymy się na swoich błędach, ja jak wszyscy z nas popełniłam ich dużo, ale przez to wiem, żeby nie robić tego drugi raz.
Nauczyłam się kto jest dla mnie prawdziwy, a kto nie , przez to zrozumiałam naprawdę bardzo dużo, ale to już są sprawy raczej prywatne więc tego tematu nie będę tutaj poruszać.

W ubiegłym roku skończyłam bardzo miły okres w moim życiu – gimnazjum. Wspominam to bez wątpienia świetnie. Poznałam wiele wspaniałych osób, z którymi spędziłam dużo ciekawych przygód i niczego nie żałuje. Są osoby, które zostały ze mną do tej chwili i bardzo mnie to cieszy, ponieważ wiem, że zawsze mogę zwrócić się o pomoc skutecznie.
  Aktualnie chodzę do tzw. „Ekonomika”. Dlaczego ta szkoła? Do końca wyboru szkoły średniej, miałam mętlik w głowie i nie potrafiłam podjąć decyzji. Każda szkoła się ogłaszała, lecz to właśnie ta mnie zaciekawiła najbardziej. Słyszałam o niej naprawdę bardzo dużo dobrych opinii i wybrałam się na kierunek technik hotelarstwa i ani trochę nie żałuję, przedmioty zawodowe są lekkie, przyjemne i ciekawe, szkoła sama w sobie jest bardzo przyjemna, poznałam wartościowych ludzi i nie wyobrażam sobie jakby było gdybyśmy się nie poznali.

Co dalej?

 Tak jak wspomniałam wcześniej, nic nie obiecuje, lecz postaram się ,żeby wpisy się pojawiały. Chciałabym poruszyć tematykę , której jeszcze na moim blogu nie było , a mianowicie makijaż. Od jakiegoś czasu zaczęłam się dużo bardziej interesować kosmetykami i makijażami, które wykonuje. Nie jest to nic profesjonalnego, cały czas się uczę i dużo rzeczy musze poprawiać ale to chyba właśnie na tym polega, prawda?
 Chciałabym wrzucać tutaj szczere recenzje kosmetyków, ponieważ ja uwielbiam takie czytać, są bardzo przydatne i ostrzegają przed kupnem niezbyt dobrych kosmetyków, a także można pokazać produkt godny polecenia.
Tematyka może być różna, a co dokładniej okaże się niedługo.


To na tyle, mam nadzieję ,że nie zanudziłam was, chciałam wytłumaczyć moją nieobecność i troszkę opowiedzieć co się ciekawego działo u mnie. Bardzo doceniam to, że jesteś tutaj ze mną i dotrwałeś do końca! Kolejne posty będą już tematyczne, ten jest wprowadzający.


Dziękuję bardzo za przeczytanie i zapraszam ponownie ! Jeśli macie jakieś uwagi, piszcie w komentarzach lub na fb , chętnie wysłucham, do następnego, buziaki! :*

2 komentarze:

  1. Wracaj kochana wracaj ! Kibicuje, a może kiedyś wymotamy coś razem :D :D :*
    Buźka ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, i kibicuje całym serduszkiem tobie! buziak :*

      Usuń