czwartek, 24 marca 2016

Hello Spring!

Hejka! Wiem,nie było mnie tutaj dosyć długi czas,ale postaram się to nadrobić! Emotikon smile:)

Troszkę się zmieniło,widoczną zmianą jest długość moich włosów. Obcięłam około połowy długości,lecz już odrosły.

Po pogodzie można zauważyć,że wiosna nas wreszcie przywitała! Właśnie ta pora roku jest moją ulubioną i tylko marzyłam aż się zacznie,chociaż mogłoby być troszeczkę cieplej i mniej wiatru,ale da się przeżyć,ważne,że słońce daje po sobie duże znaki.

Co do mojej stylizacji dzisiaj postawiłam raczej na elegancję. I to jest też propozycja outfitu na święta,które są już w sobotę! Jest to bardzo klasyczne,lecz kurtka jeans'owa robi swoje,podkreśla całą stylizacje i wygląda bosko,to wszystko wykańczają piękne, czarne botki z frędzlami. Także jeśli nie wiecie w co możecie się ubrać,to jak najbardziej pozwalam się odwzorować ! Emotikon smile

Ja tak chwalę tę pogodę,lecz do sesji jest niezbyt ciekawa. Wiatr powodował,że włosy miałam co chwila na twarzy i były cały czas potargane. Do tego było zimno i to też utrudniało pracę, ale myślę ,że jakoś sobie poradziłam i zdjęcia są w porządku.

A co do nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę wszystkim bardzo wesołych,radosnych,w ciepłej atmosferze rodziny,aby te święta były wesołe dla was wszystkich mile spędzone ,smacznego jajka i mokrego dyngusa! Emotikon kiss

Bardzo was przepraszam za dosyć długą nieobecność na blogu,lecz teraz wpisy będą pojawiać się częściej, w miarę moich możliwości. Zapraszam was na kilka zdjęć wykonanych przez Martynę! Do następnego,papa!















31 komentarzy:

  1. Supcio post, świetne zdjęcia, buziaczki 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie ❤ Mega post, pozdrowienia 😜

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia ! Pozdrawiam cieplutko :)

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja. Najbardziej spodobała mi się kurteczka
    http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/03/ulubiency-marca-16.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że zaglądnęłam na twojego bloga :)
    Jest bardzo ciekawy :*
    A zdradź mi gdzie kupiłaś buty bo są boskie :*
    Pozdrawiam cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana!
      a butki są z Mohito 😘

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia :) Gdzie kupiłaś spodnie bo są cudne? Super post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie, idealne leżą na Twoich nogach, które swoją drogą są cudne ! *.*

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne masz te włosy. Aż chce się patrzeć na te zdjęcia. Pozdrawiam angelakasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Pozdrawiam cieplutko również!❤

      Usuń
  9. Zdjęcia przepiękne, od razu poczulam klimat wiosny :)
    Świetny blog, zostaje na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,to dla mnie bardzo miłe. 👌

      Usuń
  10. Ah czasem trzeba odświeżyć co nieco na głowie :) Zdjęcia cudne, patrząc na nie przychodzi mi na myśl wiosna. Szkoda, że u nas pogoda cały czas jest brzydka.
    Pozdrawiam!
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany muszą mieć miejsce haha! Bardzo dziękuję za szczera opinie!❤

      Usuń
  11. Moja ulubiona pora roku wreszcie zawitała!
    Stylizacja cudowna. Co raz częściej zauważam u dziewczyn, spodnie z dziurami :3
    Pozdrawiam
    gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tak samo,wiosna jest najpiękniejsza!
      ciesze się,ze ci się podobają spodnie haha!😃 pozdrawiam również

      Usuń
  12. O tak, coraz bardziej czuc wiosne! Zdjęcia świetne, super ootd! :)

    zapraszam --> izkaelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!wiosna daje po sobie coraz bardziej znaki :D

      Usuń
  13. Wiosna jest moja 2 pora roku ponieważ wtedy wszystko budzi się do życia na nowo ^^ Uwielbiam wyjść na dwór i porobić zdjęcia naturze
    Świetne zdjęcia, zazdroszczę urody :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zdjęcia są najpiękniejsze😃
      dziękuję bardzo!😘

      Usuń
  14. Bardzo fajne i pozytywne zdjęcia! Lubię takie spodnie. :)
    Słoneczko. <3

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super dobrałaś ubrania, modnie i szykownie :)
    Ahh, już powoli widać wiosnę ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Wiosnę widać już nawet szybciej niż powoli 😃

      Usuń